طنز پـَـ نه پَــ (سری دوم)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
طنز پـَـ نه پَــ (سری دوم)
نوشته شده در چهار شنبه 28 دی 1390
بازدید : 922
نویسنده : yas

 به داداشم میگم دوست دارم. میگه: چیه باز پول میخوای؟

میگم :پـَـ نه پَــ  یهو عاشق ریش و سبیلت شدم.

 



دارم چایی میخورم داغ داغ سوختم.بابام میگه:سوختی؟
میگم:پـَـ نه پَــ  رفتم مرحله بعد.


زنگ زدم 118 میگم:نیما حق دوست.میگه:شمارشو میخوای؟
 
میگم:پـَـ نه پَــ  خودمو معرفی میكنم اسم شما چیه؟
 

 
 


به همكارم میگم همین الان یه فیلم دانلود كردم.میگه:از تو اینترنت؟
 
میگم:پـَـ نه پَــ  از تو كانال كولر،اتفاقا پهنای باندشم زیاده،قطعی هم نداره.
 

 
 


عاقد سر سفره عقد؛عروس خانم وكیلم؟
 پـَـ نه پَــ   دكتری!دعوتت كردیم سطح مجلس بره بالا!
 
 



 به معلممون میگم:آقا اجازه هست بریم دستشویی؟!!!میگه:واجبه؟
      پـَـ نه پَــ  مستحبه!!
 



رفتم ثبت احوال واسه شناسنامه بچه،میگم اسم شایان.میگه:جنسیت پسره؟
میگم: پـَـ نه پَــ   چون به مامانش رفته بزنین دختر.
 



میخوام برم خونه چشمام قرمزه...به رفیقم میگم چشمام قرمزه؟میگه:آره،میخوای همینجوری بری؟
میگم: پـَـ نه پَــ   وایمیستم سبز شه بعد حركت میكنم.
 



اومدم خونه زنم میگه:اومدی خونه؟بهش میگم: پـَـ نه پَــ   علم پیشرفت كرده
من الان سركارم،این كپی ژنتیكیمه،فرستادم كارام رو انجام بده.
 



بهش میگم:دیگه میخوام ازت جدا شم.میگه:این حرف آخرته؟میگم پـَـ نه پَــ
این خلاصه ای بود از اخبار ایران و جهان،لطفا به ادامه خبر توجه فرمایید.
 



به استادم میگم لطفا كمكم كنید دارم مشروط میشم.میگه:نمره میخوای؟
 
گفتم: پـَـ نه پَــ  نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاكی كه باید بریزم به سرم رو میخوام.


رفتم كارخونه بابام به منشیش میگم:بابام هست؟میگه:آره میخوای بری تو؟
گفتم: پـَـ نه پَــ   فقط میخواستم آمارشو بگیرم یه وقت شیطونی نكنه.
 



به داداشم میگم مگس نشسته رو مانیتور،میگه:بكشمش؟
 
میگم: پـَـ نه پَــ   بهش بگو بیاد عقب وگرنه چشماش ضعیف میشه.
 



رفتم مغازه میگم آقا این پنیر سوراخ سوراخه پنیر لیقوانه؟
میگه: پـَـ نه پَــ  خط دفاع پرسپولیسه.
 



مستند حیات وحش میدیدم،دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره درسته؟
میگم: پـَـ نه پَــ   اون اكبر داداششه،نادر رفته نون بگیره.
 



داشتم چایی میخوردم،قند پرید تو گلوم.دارم خفه میشم دست و پا میزنم.بابام میگه:داری خفه میشی؟میگم: پـَـ نه پَــ  داشتم ورزش هوازی میكردم بلكه چربی شكمم آب بشه.
 



زن به شوهرش گفت:تو هیچ وقت منو دوست داشتی؟مرد یه نگاهی به 5تا بچشون كرد و گفت:
پـَـ نه پَــ این كره خرا رو از تو گوگل دانلود كردم.
 



من و دوستم داشتیم رازه بقا میدیدیم.یهو مار كبرا رو نشون دادن.دوستم میگه كبراست؟
گفتم: پـَـ نه پَــ  صغراست،كبرا یه خورده لاغرتره.
 



داشتم اتل متل توتوله گاو حسن چه جوره نه شیر داره نه پستون...بازی میكردم با بچه های خواهرم...خالم كه یه خورده مذهبی و خشكه اومده میگه این شعر رو نخون زشته،رفت و دوباره اومد گفت داری دوباره اتل متل میخونی؟
گفتم: پـَـ نه پَــ   ورژن اصلاح شدش رو میخونم،اتل متل صلوات...گاو حسن زده قات...هم دست داره هم آستین...شیرشو بردن فلسطین...بگیر زن مسلمان...از حزب ا... لبنان...اسمشو بزار حلیمه...
چون چادرش ضخیمه.
 
 
 



:: موضوعات مرتبط: مطالب طنز , طنز پـَـ نه پَــ , ,
:: برچسب‌ها: طنز پ نه پ , پ نه پ , جوک پ نه پ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: